dodano: 2014-06-16 14:17:44
Projekt pn. „Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy – pilotaż” realizowany jest przez zespół projektowy w składzie:
Koordynator powiatowy - Katarzyna Kamińska
Specjalista ds. obsługi księgowej - Katarzyna Pohl - Sławek
Do kompetencji koordynatora powiatowego należy:
1. organizowanie prac Powiatowego Zespołu Koordynującego Współpracę;
2. organizowanie prac Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej;
3. koordynowanie procesu doboru rodzin wielodzietnych do przetestowania rodzinnych programów zawodowych, pomocy i integracji społecznej;
4. prowadzenie monitoringu działań skierowanych do rodzin wielodzietnych objętych wsparciem;
5. koordynowanie procesu wypracowania lokalnych programów interdyscyplinarnej współpracy;
6. koordynowanie procesu wypracowania rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej;
7. prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej;
8. utrzymywanie współpracy z ewaluatorem projektu;
9. utrzymywanie współpracy z podmiotem dokonującym badania wypracowanych podczas Pilotażu narzędzi.
Do kompetencji specjalisty ds. obsługi księgowej projektu należy:
1. dokonywanie płatności,
2. prowadzenie sprawozdawczości,
3. prowadzenie dokumentacji kadrowej.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
ul. Sienkiewicza 20
76-200 Słupsk
tel +48 59 841 43 11
fax +48 59 841 01 96
NIP: 839-25-71-775
REGON: 770983070
konto: 70 9315 0004 0050 6690 2000 0010
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego