Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Słupsku
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Kadra projektu

Projekt pn. „Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy – pilotaż” realizowany jest przez zespół projektowy w składzie:

  • Koordynator powiatowy - Katarzyna Kamińska
  • Specjalista ds. obsługi księgowej - Katarzyna Pohl - Sławek 

Do kompetencji koordynatora powiatowego należy:

  1. organizowanie prac Powiatowego Zespołu Koordynującego Współpracę;
  2. organizowanie prac Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej;
  3. koordynowanie procesu doboru rodzin wielodzietnych do przetestowania rodzinnych programów zawodowych, pomocy i integracji społecznej;
  4. prowadzenie monitoringu działań skierowanych do rodzin wielodzietnych objętych wsparciem;
  5. koordynowanie procesu wypracowania lokalnych programów interdyscyplinarnej współpracy;
  6. koordynowanie procesu wypracowania rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej;
  7. prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej;
  8. utrzymywanie współpracy z ewaluatorem projektu;
  9. utrzymywanie współpracy z podmiotem dokonującym badania wypracowanych podczas Pilotażu narzędzi.

Do kompetencji specjalisty ds. obsługi księgowej projektu należy:

  1. dokonywanie płatności,
  2. prowadzenie sprawozdawczości,
  3. prowadzenie dokumentacji kadrowej.