Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Słupsku
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Kadra projektu

Do realizacji projektu pn. "Rękodzieło sposobem na przełamanie barier" na okres od 16.01.2012r. do 31.01.2014r. zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku powołano:

ZESPÓŁ PROJEKTOWY

Koordynator projektu – Katarzyna Kamińska

Zakres czynności:

  • nadzór nad realizacją projektu „Rękodzieło sposobem na przełamanie barier” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
  • koordynacja  pracy zespołu projektowego i działań projektowych,
  • kontrola wydatków projektowych, opis merytoryczny dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu,
  • rekrutacja uczestników/czek projektu,
  • promocja projektu,
  • ewaluacja projektu,
  • zarządzanie zaplanowanymi działaniami projektowymi,
  • nadzorowanie przebiegu zajęć warsztatowo –szkoleniowych oraz staży zawodowych,
  • sprawozdawczość projektowa – sporządzanie wniosków o płatność (część rzeczowa wniosku) oraz innych dokumentów wymaganych przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne organy nadrzędne,
  • utrzymywania stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.

Asystent koordynatora projektu 

Zakres czynności:

  • rekrutacja uczestników/czek projektu,
  • bieżący kontakt z uczestnikami projektu,
  • pomoc w organizacji szkoleń, warsztatów, staży zawodowych i innych działań skierowanych do uczestników projektu,
  • prowadzenie dokumentacji zw. z realizacją projektu,
  • monitoring projektu,
  • wykonywanie innych zadań zw. z realizacją projektu zlecanych przez zespół zarządzający.

Obsługa finansowa projektu – Katarzyna Pohl-Sławek

Zakres czynności:

  • rozliczenie finansowe projektu,
  • monitoring finansowy projektu,
  • postęp finansowy projektu,
  • sporządzanie wniosków o płatność zgodnie z harmonogramem płatności określonych umową ramową dotyczącą projektu (część finansowa),
  • księgowanie w systemie komputerowym wydatków związanych z realizacją projektu systemowego pn. „Rękodzieło sposobem na przełamanie barier”,
  • naliczanie wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń wypłacanych w ramach projektu,
  • odprowadzanie pochodnych od wynagrodzeń.