Dziś jest sobota 18 maja 2024, imieniny: Feliksa i Aleksandry

Komunikat dotyczący załatwiania spraw administracyjnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku

dodano: 2020-03-12 09:23:22

Szanowni Państwo,

W związku z rozprzestrzeniającym się koronawirusem SARS-Cov-2, wywołującym chorobę o nazwie COVID-19 oraz rosnącym zagrożeniem epidemiologicznym prosimy o ograniczenie w miarę możliwości załatwiania spraw administracyjnych osobiście w Powiatowym Centrum  Pomocy Rodzinie w Słupsku.

Jednocześnie zachęcamy Państwa do korzystania z dostępnych narzędzi komunikacji z pracownikami urzędu oraz załatwianie spraw administracyjnych za pomocą Internetu poprzez wiadomości e-mail oraz Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

Uprzejmie przypominamy również o możliwości składania wniosków przez osoby z niepełnosprawnością poprzez darmowy elektroniczny System Obsługi Wsparcia. Wnioski za pośrednictwem SOW można składać w ramach programu Aktywny Samorząd, na dofinansowanie uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym oraz dofinansowanie do zakupu przedmiotów ortopedycznych i środków pomocowych.                 

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Sekretariatem, pod numerem telefonu 59 841 43 11.