Dziś jest środa 17 października 2018, imieniny: Wiktora i Małgorzaty

Kadra projektu

dodano: 2011-09-05 20:20:44

Do realizacji projektu pn. "Wyższe kwalifikacje zawodowe – większe możliwości na rynku pracy" w roku 2011 zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku powołano:

ZESPÓŁ PROJEKTOWY

Koordynator projektu - Katarzyna Kamińska
Zakres czynności:

  • Nadzór nad realizacją projektu "Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
  • Koordynacja pracy zespołu projektowego i działań projektowych;
  • Kontrola wydatków projektowych, opis merytoryczny dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu;
  • Nadzór nad rekrutacją uczestników/czek projektu;
  • Monitoring projektu;
  • Promocja projektu;
  • Ewaluacja projektu;
  • Zarządzanie zaplanowanymi działaniami projektowymi;
  • Nadzorowanie przebiegu zajęć szkoleniowych;
  • Sprawozdawczość projektowa - sporządzanie wniosków o płatność (część rzeczowa wniosku) oraz innych dokumentów wymaganych przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne organy nadrzędne.
  • Utrzymywania stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.

Pracownik socjalny - Ewa Bibrowska
Zakres czynności:

  • rekrutacja uczestników indywidualnych programów usamodzielnień,
  • opracowanie i realizacja indywidualnych programów usamodzielnień lub aneksów do IPU podpisanych z uczestnikami projektu, a także okresowa ocena stopnia realizacji IPU,
  • komunikowanie się z uczestnikami IPU,
  • przeprowadzanie wywiadów środowiskowych z uczestnikami IPU oraz uczestnikami PISiZON,
  • monitorowanie udziału w projekcie uczestników IPU,
  • realizacja działań o charakterze środowiskowym zaplanowanych w ramach projektu,
  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z wydanymi wytycznymi w tym zakresie oraz uzgodnieniami zespołu projektowego.

Starszy Specjalista - Justyna Rudowska - Błażek
Zakres czynności:

  • rekrutacja uczestników PISiZON,
  • realizacja PISiZON oraz okresowa ocena stopnia realizacji Programu przez poszczególnych uczestników,
  • komunikowanie się z uczestnikami PISiZON,
  • współorganizacja działań o charakterze środowiskowym skierowanych do uczestników PISiZON,
  • monitorowanie udziału w projekcie uczestników PISiZON,
  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z wydanymi wytycznymi w tym zakresie oraz uzgodnieniami zespołu projektowego.

Pracownik socjalny - Emilia Woźniak
Zakres czynności:

  • rekrutacja uczestników Indywidualnych Programów Usamodzielnienia,
  • współorganizacja festynu integracyjnego dla rodzin zastępczych,
  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z wydanymi wytycznymi w tym zakresie.

Pracownik socjalny - Anna Sielska
Zakres czynności:

  • rekrutacja uczestników Indywidualnych Programów Usamodzielnienia,
  • współorganizacja festynu integracyjnego dla rodzin zastępczych,
  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z wydanymi wytycznymi w tym zakresie.
ZESPÓŁ POMOCNICZY

Obsługa finansowa projektu - Anna Grudzińska
Zakres czynności:

  • rozliczenie finansowe projektu,
  • monitoring finansowy projektu,
  • postęp finansowy projektu,
  • księgowanie wydatków związanych z realizacją projektu systemowego pn. "Wyższe kwalifikacje zawodowe- większe możliwości na rynku pracy",
  • sporządzanie wniosków o płatność zgodnie z harmonogramem płatności określonych umową ramową dotyczącą projektu (część finansowa).

Obsługa księgowa - Iwona Garbacz
Zakres czynności:

  • naliczanie wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń wypłacanych w ramach projektu,
  • odprowadzanie pochodnych od wynagrodzeń,
  • dekretowanie dokumentów księgowych,
  • realizacja płatności.