Dziś jest środa 19 grudnia 2018, imieniny: Urbana i Dariusza

Kadra projektu

dodano: 2013-03-08 14:06:24

Do realizacji projektu pn. "Wyższe kwalifikacje zawodowe – większe możliwości na rynku pracy" na lata 2013 - 2014 zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie wSłupsku powołano

ZESPÓŁ PROJEKTOWY

Koordynator projektu –Martyna Radzik
Zakres czynności:

  1. Nadzór nad realizacją projektu "Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
  2. Koordynacja pracy zespołu projektowego i działań projektowych;
  3. Kontrola wydatków projektowych, opis merytoryczny dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu;
  4. Nadzór nad rekrutacją uczestników/czek projektu;
  5. Monitoring projektu;
  6. Promocja projektu;
  7. Ewaluacja projektu;
  8. Zarządzanie zaplanowanymi działaniami projektowymi;
  9. Nadzorowanie przebiegu zajęć szkoleniowych;
  10. Sprawozdawczość projektowa - sporządzanie wniosków o płatność (część rzeczowa wniosku) oraz innych dokumentów wymaganych przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne organy nadrzędne.
  11. Utrzymywania stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.

Pracownik socjalny – Daria Kleszczyńska
Zakres czynności:

  1. rekrutacja uczestników,
  2. opracowanie i realizacja indywidualnych programów usamodzielnień lub aneksów do IPU podpisanych z uczestnikami projektu, a także okresowa ocena stopnia realizacji IPU,
  3. komunikowanie się z uczestnikami IPU,
  4. przeprowadzanie wywiadów środowiskowych z uczestnikami IPU oraz uczestnikami PAL,
  5. monitorowanie udziału w projekcie uczestników IPU i PAL,
  6. współrealizacja działań o charakterze środowiskowym zaplanowanych w ramach projektu,
  7. prowadzenie dokumentacji zgodnie z wydanymi wytycznymi w tym zakresie oraz uzgodnieniami zespołu projektowego.

Starszy specjalista – Justyna Rudowska

Zakres czynności:

  1. rekrutacja uczestników PISiZON,
  2. realizacja PISiZON oraz okresowa ocena stopnia realizacji Programu przez poszczególnych uczestników,
  3. komunikowanie się z uczestnikami PISiZON,
  4. współrealizacja działań o charakterze środowiskowym skierowanych do uczestników PISiZON,
  5. monitorowanie udziału w projekcie uczestników PISiZON,
  6. prowadzenie dokumentacji zgodnie z wydanymi wytycznymi w tym zakresie oraz uzgodnieniami zespołu projektowego.

ZESPÓŁ POMOCNICZY

Obsługa finansowa projektu - Anna Grudzińska
Zakres czynności:

  1. rozliczenie finansowe projektu,
  2. monitoring finansowy projektu,
  3. postęp finansowy projektu,
  4. sporządzanie wniosków o płatność zgodnie z harmonogramem płatności określonych umową ramową dotyczącą projektu (część finansowa).

Obsługa księgowa - Iwona Garbacz
Zakres czynności:

  1. księgowanie w systemie komputerowym wydatków związanych z realizacją projektu systemowego pn. "Wyższe kwalifikacje zawodowe- większe możliwości na rynku pracy",
  2. naliczanie wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń wypłacanych w ramach projektu,
  3. odprowadzanie pochodnych od wynagrodzeń.